Bestelproces

Via de volgende stappen kunt u bij ons bestellen:

1.   Producten selecteren

-  Met de knop 'Bestellen' voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen? Pas het aantal dan aan.

-  Met de knop 'verder winkelen' gaat u terug naar de winkel.

-  Heeft u zich bedacht? Klik op het 'verwijderen' icoon om een product te verwijderen.

-  Klaar met winkelen? Ga naar uw winkelwagen en klik op 'volgende'. 

  

2.   Inloggen of account aanmaken

-  Log in als u al klant bent. (login) 

-  Heeft u nog geen account? Maak uw account aan. (Registreren)

   Bij 'Uw gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. 

   Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op 'versturen'.

 

3.   Betalen

Niessen Naaimachines accepteert op dit moment alléén betalingen via iDeal. Indien u met een vooruitbetaling via overboeking wilt betalen, neemt u dan telefonisch contact met ons op.

 

4.   Bevestigen

U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?

- Klopt alles? U kunt de bestelling afronden met de knop 'afronden'.

- Wilt u iets wijzigen? Klik op 'wijzig' en pas uw bestelling aan.

 

Wat gebeurt er als het artikel niet op voorraad is?

Wij doen ons uiterste best alle artikelen voldoende op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is of dat het is uitverkocht. 

U wordt hiervan door ons z.s.m. op de hoogte gebracht. In dit geval heeft u het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren. 

Wij zullen in dit geval voor terugbetaling zorg dragen.

 

Klachtenprocedure

Indien u een klacht of probleem heeft met onze producten of diensten, dan kunt u een e-mail sturen naar info@niessennaaimachines.nl. Vermeld in de mail:

 

  • Uw naam en adresgegevens
  • Uw telefoonnummer en tijden waarop het u schikt gebeld te worden
  • Eventuele order of factuurnummer
  • Uw klacht, probleem of opmerking

Niessen Naaimachines zal binnen 3 werkdagen reageren op uw klacht of probleem. Wij streven ernaar alle klachten en problemen binnen 14 werkdagen naar tevredenheid te hebben opgelost. Uiteraard kunt u voor onmiddellijke reactie bellen naar onze winkel gedurende onze openingstijden.